Powered By Blogger

ello frezz...

Foto saya
assalamualaikum utk pmbce muslim n salam sejahtera utk non muslim.. nm ak pnjng tp ckup la skdar korg tgk nm ak 2 utk mngenali ak..so ap lg jom bc ttg KEHIDUPAN xkira khdpn ak,ttg khdpn org islam n len2..so klu ad mslh or story cte la kt ak..kte leh bkongsi pngalaman..salam uhkwah..
10:47 PG | Posted in
Sono Toki wa Kare ni Yoroshiku
bila kau bertemu dia,sampaikan salam ku


hoho...lepak betul baca kitab..so utk merehatkan pale ni..saje aku post trailer cite ni..
cite ni kuar pada tahun 2007..bez gila beb!!..tauching3x!!...wakaka...

P/S:stop lagu aku..

ini sedutan dari cite ni..



lagu dy lak...SHIBASAKI KOU PRISM..layanZZzz



translate yang K.O..wakaka..(feeling jgn x feeling)

bergoyang di dalam tangki air
menatap ke warna yang hidup ditanaman air
mengejar mata kamu berkedip-kedip di hadapanku
merawat tubuhku
terhad waktu tersisa untuk ku
akan kamu mengerti perasaan ku
mahukan sedikit lebih banyak waktu?
ku pikir ketika jari-jari kita silang dan berasingan
itulah akhir dari kita
tangan kamu yang menghentikan lenganku untuk memeluk ku
masih menyala di hati ku. aku tidak bisa melupakan kamu
sama seperti ku bangun tapi masih tidur
ku mendengar tangisan bayi untuk ibunya
ku digunakan untuk keinginan dengan cara yang sama di masa lalu
ku benci orang yang melahirkan aku ke dunia ini
yang mencipta dunia ini
tidak membenci orang
hanya tertawa lepas
bahkan pada kejadian benar-benar sedih
kamu boleh menumpuk itu sebagai kenangan manis
kamu akan tahu apa maksud akan datang.aku yakin
semua betul.aku di sini menatap kamu
kamu sedang tidur.ku menangis
tidak mengalah.kita masih mempunyai masa depan bersama
selama ku merangkul kata-kata ku seperti sebuah doa
bersinar tiga warna.prism utama daripada pelangi
cinta yang tumbuh dalam diri kamu
ketika bunga water lily berkembang dari biji
aku ingin menyambut kamu dengan tangan terbuka.
memeluk kamu dengan segala sesuatu yang aku punya
Category:
��

Comments

0 responses to "satoshi,yuuji and karin"

radio fewett

powered by: