Powered By Blogger

ello frezz...

Foto saya
assalamualaikum utk pmbce muslim n salam sejahtera utk non muslim.. nm ak pnjng tp ckup la skdar korg tgk nm ak 2 utk mngenali ak..so ap lg jom bc ttg KEHIDUPAN xkira khdpn ak,ttg khdpn org islam n len2..so klu ad mslh or story cte la kt ak..kte leh bkongsi pngalaman..salam uhkwah..
9:26 PG | Posted in
29/11/2009
hukhuk...sedih benar ni..jantung dok sadis je..lagi bape jam..aku akan berpisah ngan family aku..
tapi aku harus kuatkn semangat aku gak..kalau tak wat malu kaum lelaki jer..wakaka..
pas berjam2 aku kat dalam kete..utk sampai di klia..macam2 y aku pikirkan..tapi aku cuba control..supaya bapak aku x nmpk..haha..sampai klia..ak terus cari kwn2 aku..tiba2 perasaan nak balik tu x sabar lak..maybe banyak urusan or subjek y aku kena urus cepat kt mesir..
aku banyak bergambar ngan family aku..masa tu bercelaru pale aku..nak balik lmbt..nnt bnyak urusan tertangguh..nak blk awal..rindu lagi ngan family..
tapi alhamdulillah..bila aku tgk kwn2 aku nga serabut atas sebab barang terlebih kilo..aku makin semngat lak..sebab aku pun lebih kilo..wakaka..
mama aku pun muka dah berubah..menunggu detik..pemergian anak sulong dy ni..hehedi dubai..pas solat subuh..menunggu kwn y sedang solt..tym ni dah lepak abes..hehebila nak naek flight ni..dah bosan aku tnggu kt dubai ni..wawawa..aktiviti dubai..selain berjalan2..kami mencari wyeless..hehe.(macam pengemis pun ad kwn2 ak ni wakaka)..lari!!ondway nak cari gate..utk check in..sambil tu menjeling2 mn taw ad tempat makan..perut dah lapar abeh..hehe
hoho...BOIKOT!!..nak wat mcm mana..perut da lapar abis..telan je la..heheerm dah nak flight..bye3 dubai..
��

Comments

0 responses to "perpisahan sementara.."

radio fewett

powered by: