Powered By Blogger

ello frezz...

Foto saya
assalamualaikum utk pmbce muslim n salam sejahtera utk non muslim.. nm ak pnjng tp ckup la skdar korg tgk nm ak 2 utk mngenali ak..so ap lg jom bc ttg KEHIDUPAN xkira khdpn ak,ttg khdpn org islam n len2..so klu ad mslh or story cte la kt ak..kte leh bkongsi pngalaman..salam uhkwah..
6:54 PTG | Posted in
salam utk semua...

lama betul aku tak update blog..hehe...so harini adalah hari paling aku berdebar2..sbb..AKU AKAN KE INDIA..utk berjumpa org yang ku sayang dan beraya bersama2...ekeke...

aku bukan berdebar nak jumpa dia..tapi berdebar mcm mn aku nak lalui semua dugaan utk ke india..takut pun ada..sbb aku kena g ke airport domestik pula naik bas..aduii...seram pun ada..dah lah bhsa inggeris aku tunggang langgang..haha...

tapi tak pe..semalam kesayangan aku(jiwang lak) dah bg ayat2 utk mudah aku bertanya arah tuju aku..harap2 semua selamat..amin..

dari sebulan aku tunggu saat ni hingga ke 2minggu pas tu 1minggu lak..dan kini tinggal 19jam lagi..tapi 19jam ni akan berlalu dgn cepat..sbb tolak ondway ke airport pas tu check in..waa....takut nyerrr...

tak lupa gak pada kawan2 aku yang banyak membantu aku utk menguruskan urusan utk g ke india..ada yang teman g wat visa,beli baju utk ole2,print tiket dan mcm2 lagi lah...tq pada entoy,kide,afiq,syamsul,dan lain2 lagi..ekeke...

tidak dilupakan terima kasih kat mama aku yang memberi keizinan utk aku berjumpa kesayangku..haha...banyak gak nasihat2 dia utk aku..yelakan..g negara org..sorg2 lak tu..mama sape yang tak risau..hehe...

so last ucapan aku...SELAMAT HARI RAYA PADA MAMA,AYAH,ADIK,ATOK DAN SEMUA SEDARA2 AKU...TAHUN NI KU TAK PULANG..BERAYA BERSAMA SI DIA..EKEKE..TAHUN DEPAN KU PULANG YER..TAPI MCM TAK NAK PULANG..DAN TAK TINGGAL SELAMAT HARI RAYA PADA SEMUA KAWAN2 AKU YANG BERADA DI MESIA DAN DI MESIR..TERLUPA LAK..PADA GURU2 KU SEKALI...HEHE...PADA SEMUA..SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN..HALALKAN SEMUA MAKAN MINUM..MANA YANG TERLEPAS2 TU MAAFKAN KU(insan yang lemah)..

assalamualaikum...
��

Comments

0 responses to "debaran road to india"

radio fewett

powered by: